Leonie vertelt over haar marketinghobbel…
Op 4 januari jl. sta ik met mijn droom in Trouw en op 7 januari deel ik mijn eerste blog. Beide stukken maken nogal wat los…
Mijn blog wordt bijna 40 keer gedeeld op Facebook en het artikel in Trouw bijna 20 keer. Ik ontvang heel veel reacties, likes en persoonlijke berichtjes. Ik ben overweldigd door wat mijn plannen bij mensen losmaakt. Ik word er stil van…. Ik lees herkenning, oproepjes om het initiatief te delen, stukjes uit mijn blog die worden gequoot op Facebook, gelukwensen. Daarnaast ontvang ik spontaan een paar indrukwekkende mails waarin herkenning centraal staat en aanmoediging om mijn initiatief tot een succes te maken.
_
Trouw, 4 januari 2017
Recht uit het hart
Eén van de reacties raakt voor mij precies de kern: “Geen gelikt marketingverhaal, maar recht uit het hart”. Zo voel ik het ook en zo wil ik het ook. Dit is mijn passie en dit is wat ik het liefste wil doen. Ik wil werken met kinderen die een vorm van autisme hebben, hen laten stralen en de ouders daarbij (tijdelijk) ondersteunen door hen een ontspannen en goed verzorgde vakantie te laten beleven.
Tijdens mijn gesprekken met Hans en Nel staat op dit moment de marketing centraal. Met elkaar praten we over de verschillende manieren waarop ik zoveel mogelijk mensen op de hoogte kan brengen van mijn plannen en kan inspireren. Met als doel dat er ook daadwerkelijk zoveel mogelijk gezinnen kunnen genieten van een van deze bijzondere vakantieweken.
Marketinghobbel
Ik merk dat daar bij mij wel een zogenaamde ‘hobbel’ zit. Ik ben helemaal geen marketingmens, kom uit het onderwijs. En heb niet vaak te maken met marketing en alles wat daarbij komt kijken. Bovendien doe ik dingen vooral vanuit mijn passie en om mensen te helpen. Het moet voor mij vooral niet te gekunsteld zijn of te ver gezocht. Ik kan dat ook niet, ik wil dicht bij mijzelf blijven. Vooral dit laatste is voor mij erg belangrijk.
Tijdens een gesprek met Nel deel ik mijn ‘marketinghobbel’ met haar. En dan vertelt ze me dat helpen de beste basis is om mensen te raken en te verbinden. De beste vorm van marketing…
Zo blijk ik, zonder dat ik het weet én door gewoon mezelf te zijn, nóg een talent te hebben!
Groetjes,
Leonie
★ ★ ★
Na jaren met toewijding les te geven, organiseer ik vanaf de zomer van 2017 vakantieweken voor gezinnen met kinderen die een vorm van autisme hebben.
Tussen 29 juli en 12 augustus 2017 organiseer ik twee High-Five Familieweken voor gezinnen met autistische kinderen in het Proefhotel.
Op deze manier kan ik mijn droom uitproberen en ervaren of er behoefte aan is én gezinnen blij maken met deze nieuwe vorm van vakantie vieren. En ik pak het stap voor stap aan: de week van 22-29 juli organiseer ik voor gezinnen die lekker van de bergen willen genieten, zodat ik me met mijn team ook goed kan voorbereiden voor de twee High-Fvie Familieweken.
Ken jij mensen voor die dit interessant kan zijn? Deel dit bericht gerust!
–